سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان؛

ارائه خدمات طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در قوچان

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت:طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند سال گذشته آغاز و تا ۱۶ فروردین امسال در شهرستان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سعید فکوری رئیس جمعیت هلال احمر قوچان با بیان اینکه طرح امسال با دو محوریت ایمنی و سلامت اجرا شده است، گفت: در مدت این طرح، ۱۶۲ نفر در روز از اعضا جوانان شعبه در قالب ۲ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی "یک پایگاه ثابت ۱۲ ساعته و یک پایگاه سیار سحاب" حضور داشته اند و به مسافران ارائه خدمات کرده اند.

وی تصریح کرد: کمپین بهرفت "بهبود رفتار ترافیکی" با هدف آگاهی بخشی در خصوص حوادث جاده‌ای و تاثیر گذاری در کاهش حوادث انجام پذیرفته است و در سطح شهرستان ۷۴۹ نفر از مسئولان شهرستان، استان، کشور و مردم به این کمپین پیوسته اند و کاهش حوادث جاده‌ای به ویژه تلفات جاده‌ای از اثر بخشی‌ها این کمپین بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان با بیان اینکه ۲ هزار ۶۶۹ نفر از خدمات ایستگاه سلامت و یک هزار ۷۹۶  کودک از ایستگاه دوستدار کودک استفاده کرده اند، گفت:  ۳۹۱ نفر به خیمه نماز و یک هزار ۴۶۵ نفر از سایر خدمات پست‌های ایمنی و سلامت قوچان بهره‌مند شده اند.

فکوری افزود: ۳ هزار ۱۸ عدد نقشه، ۲۲ هزار ۲۱۷ عدد برشور، بیش از یک هزار عدد کیف کمک‌های اولیه و همچنین ۵۴۲ عدد کارت همیار هلال ویژه کودکان صادر شده و ۹۴۰ برگه نقاشی خانواده هلال در بین کودکان جهت شرکت دراین مسابقه توزیع شده است.
 
انتهای پیام//ح.خ
 

طرح ملی  ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در قوچان

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.