به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام سید مهدی هاشمیزاده مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد جمکران گفت: درحال حاضر رسانههای عمدتا برای به تصویر کشیدن موضوع انتظار از فضای مسجد مقدس جمکران بهره میبرند.
هاشمی زاده با بیان این که مسجد جمکران با زنده نگاه داشتن فرهنگ مهدویت موجب تقویت روحیه امید به آینده در میان زائران میشود، ادامه داد:جمعیت زائران این مکان مقدس روز به روز در حال افزایش است و سالانه بیش از ۲۴ میلیون زائر و منتظر ظهور امام زمان (عج) در این مسجد حاضر میشوند.
وی تصریح کرد:این مسجد از ظرفیتهای رسانهای بیشماری در سطح ملی و بین المللی برخوردار است و با گسترش اطلاع رسانی در خصوص ویژگیهای آن میتوان میزان استقبال زائران از آن را به بیش از ۲ میلیون تن در هر هفته رساند.
وی با اشاره به سند محکم مسجد مقدس جمکران افزود:دستور ایجاد این مسجد توسط امام عصر (عج) در بیداری صادر شده است و بیش از یکهزار سال قدمت دارد.
وی رشد چشمگیر استقبال زائران از این مکان مقدس را طی دههای اخیر نشانگر جایگاه متعالی مسجد جمکران در میان منتظران ظهور امام زمان (عج) دانست وافزود: این مکان مقدس درحال حاضر به تجلیگاه فرهنگ مهدویت و مبارزه با ظلم و فساد تبدیل شده است.
وی عنوان کرد: به همین دلیل رسانههای جهان استکبار، شبهه افکنی در خصوص این مسجد مقدس را در دستور کار خود قرار دادند، اما به دلیل جایگاه معنوی و حقیقی آن نتوانستند به اهداف خود دست یابند.
هاشمی زاده یادآورشد: جایگاه متعالی مسجد جمکران در میان منتظران ظهور و شیعیان جهان، اقتضا میکند، اخبار و رویدادهای آن به صورت گسترده پوشش داده شده و به اطلاع همه مهدوی باوران برسد و ما در این زمینه از تلاشهای خبرگزاری جمهوری اسلامی برای همکاری گسترده رسانهای با روابط عمومی این مکان مقدس قدردانی میکنیم.
انتهای پیام /ح