سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۳۰ موکب اربعین در مناطق سیل زده خوزستان

رئیس کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی خوزستان از استقرار ۳۰ موکب اربعین حسینی برای خدمت رسانی در مناطق سیل زده استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محمود موسوی، رئیس کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی خوزستان با اشاره به استقرار ۳۰ موکب اربعین در مناطق سیل زده استان گفت: این مواکب در اردوگاه‌ها و اماکن امن ویژه اسکان موقت سیل‌زدگان در مناطق شوشتر (شعیبیه)، شوش، دشت آزادگان، بستان، حمیدیه، هویزه، رفیع و الهایی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

وی بیان داشت با بیان اینکه تعداد مواکب که آمادگی لازم برای تامین غذا و برخی مایحتاج عمومی مردم سیل زده و در معرض آبگرفتگی را داشته باشند در حال افزایش هستند، تصریح کرد: هم اکنون در حال جذب کمک‌های مردمی و خیران برای رساند کمک‌ها به مواکب هستیم.

حجت الاسلام موسوی اذعان داشت: پخت و توزیع ۳ وعده غذای گرم و همچنین توزیع جیره غذای خشک در میان سیل‌زدگان توسط مواکب در حال انجام است.

رئیس کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی خوزستان اظهار کرد: همه اقدام‌های مواکب در زمینه خدمات‌رسانی به سیل زدگان با هماهنگی هلال احمر و مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها صورت می‌گیرد و نحوه خدمت رسانی مواکب به مردم و نیاز آن‌ها به صورت منظم رصد می‌شود تا خللی در روند خدمت رسانی پیش نیاید.

این مقام مسئول در ادامه افزود: برای جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان خوزستان ستادی زیر نظر آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده، ولی فقیه در استان تشکیل شده که این ستاد مردمی با هماهنگی استانداری به کمک سایر نهاد‌های امدادرسان آمده است.

انتهای پیام/گ

خدمت رسانی مواکب اربعین به سیل زدگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.