سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با فرماندهان سپاه گفت:

حق طلبی،ظلم ستیزی و عدالت خواهی از مشخصه‌های بارز انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: از مشخصه‌های بارز انقلاب اسلامی حق طلبی،ظلم ستیزی و عدالت خواهی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در جمع فرماندهان و نیرو‌های پایور سپاه قدس گیلان گفت: حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی از مشخصه‌های بارز انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با دیگر انقلاب‌های جهان است.

وی افزود: ارزش‌های والای انقلاب اسلامی امروز سرمایه ارزشمندی است که پاسداری از آن رسالتی الهی، انسانی و اسلامی به حساب می‌آید.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، به توطئه‌های ننگین دشمنان علیه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنی امروز نظام سلطه با ملت بزرگ ایران نیز از هراس روز افزون آنان در خصوص صدور آرمان‌های انقلاب ناشی می‌شود.

آیت الله رسول فلاحتی، رسالت مهم سپاه پاسداران را حفاظت از آرمان‌های والای انقلاب عنوان کرد و تحقق این هدف مهم را مستلزم تقویت ایمان، حفظ بصیرت و ولایتمداری دانست.

همچنین در این دیدار، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: خدمت هر چه بیشتر به مستضعفان و پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب، رسالت مهمی است که در پرتو تاسی از مکتب اهل بیت علیهم السلام و ولایتمداری تحقق می‌یابد.

وی همچنین از عمده‌ترین کارکرد‌ها و برنامه‌های آموزشی - فرهنگی حلقه‌های صالحین در سال جدید گزارش داد.

 

انتهای پیام/م.ع

فرماندهان سپاه با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.