سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۱۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک و ۲۵ نفر نیروی انسانی ماهر برای کمک رسانی به مناطق سیل زده

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اعزام ۱۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک و ۲۵ نفر نیروی انسانی ماهر برای کمک رسانی به مناطق سیل زده دلفان نوراباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با تعیین این استان بعنوان معین برای شهرستان دلفان نوراباد، کاروان ماشین آلات این اداره کل متشکل از ۱۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک و ۲۵ نفر نیروی انسانی ماهر برای کمک رسانی به منطقه سیل زده اعزام‌ و مستقر شدند.

ارسلان شکری افزود: ماشین آلات اعزامی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی جهت کمک به سیل زدگان شهرستان نورآباد دلفان شامل ۲ دستگاه بلدوزر، ۲ دستگاه گریدر، ۳ دستگاه کامیون، ۲ دستگاه تانکر اب وسوخت، ۳ دستگاه وانت پیکاب، یک دستگاه بیل مکانیکی، ۲ دستگاه تریلی و ۲ دستگاه لودر همراه ۵ دستگاه تریلی کمرشکن استیجاری و بیش از ۲۵ نفر نیروی انسانی ماهر و فنی است.

وی یادآورشد: راهداران آذربایجان غربی توام با طرح زمستانی نسبت به اجرای طرح‌نوروزی اقدام و‌در دل این طرح آمادگی برای جلوگیری از خطرات احتمال بروز سیل بر اثر بارش‌ها را در دستور کار داشتند و به خوبی آن را به مرحله انجام رساندند و در کنار تمام این برنامه‌ها خدمت رسانی به سیل زدگان در سایر نقاط کشور را نیز اولویت کاری و وظیفه خود می‌دانند.

این مقام مسئول از ارسال ۴۰ تخته پتو برای سیل زدگان لرستان‌ توسط خانواده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از سویی دیگر تامین ناوگان‌ مورد نیاز به صورت رایگان و با تخفیف‌های ویژه برای تمامی گروه‌هایی که محموله‌ها و‌ اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده را جمع آوری و ارسال می‌کنند، از دیگر کمک‌های این اداره کل برای هموطنان سیل زده را شامل می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

اکیپ امدادی راهداری آذربایجان غربی به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شد

برچسب ها: حوادث ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.