سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین پلیس راه استان گیلان:

ترافیک روان در همه محور‌های ورودی و خروجی استان / به جز محور پونل به خلخال همه محور‌های استان باز است

جانشین پلیس راه گیلان گفت: در حال حاضر ترافیک در همه محور‌های ورودی و خروجی استان روان است و تردد به سهولت انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه گیلان گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در حاشیه راه و همچنین بر اساس اعلام تیم‌های گشت و کنترل پلیس راه، هم اکنون ترافیک در همه محور‌های ورودی و خروجی استان روان است و تردد به آسانی انجام می‌شود.

وی، از وقوع ۱۱ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های استان خبر داد و افزود: در شبانه روز گذشته ۱۱ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر آن ۱۷ نفر مصدوم و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

جانشین پلیس راه گیلان گفت: عدم توجه به جلو، سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی از مهمترین علت‌های سوانح رانندگی در استان است.

سرهنگ جابر صفاری، از مسدود بودن محور پونل به خلخال خبر داد و افزود: محور پونل به خلخال به دلیل سیل چند ماه گذشته مسدود است و رانندگان می‌توانند از مسیر اسالم به خلخال تردد کنند.

وی، با بیان اینکه اوج وقوع سوانح رانندگی در جاده‌های گیلان ساعت ۱۶ تا ۲۰است،گفت: برای جلوگیری از هرگونه سوانح رانندگی باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد.

جانشین پلیس راه گیلان، از پایان محدودیت تردد خودروهای سنگین در جاده های استان خبر داد و افزود: با پایان تعطیلات نوروز محدودیت تردد خودروهای سنگین  نیز پایان یافته و تردد خودرو های سنگین در همه محورهای مواصلاتی استان انجام می شود.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

سهولت تردد در جاده‌های گیلان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.