جانشین پلیس راه گیلان گفت : با وجود لغزنده بودن جاده‌های استان، ترافیک عادی و روان است.

ترافیک عادی و روان با وجود لغزندگی محور‌های گیلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ جابر صفاری جانشین پلیس راه گیلان گفت: براثر بارش باران همه محور‌های استان لغزنده است و رانندگان باید برای جلوگیری از سوانح جاده‌ای با احتیاط بیشتری تردد کنند.

وی به لغزنده بودن محور‌های گیلان اشاره کرد و افزود: با وجود بارش باران و لغزندگی جاده‌ها، هم اکنون ترافیک در همه محور‌های ورودی و خروجی استان روان است و تردد به سهولت انجام می‌شود.

سرهنگ جابر صفاری از مصدوم شدن ۲۵ نفر بر اثر تصادف در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر آن ۲۵ نفر مصدوم و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

جانشین پلیس راه گیلان به بارش برف در محور اسالم به خلخال اشاره کرد و گفت:رانندگان در این مسیر با احتیاط بیشتری تردد کنند.

سرهنگ جابر صفاری با اشاره به ورود مسافران به استان، افزود: گردشگران با پرهیز از رفتار‌های پر خطر از جمله سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو، رعایت فاصله طولی و عدم استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی می‌توانند ضمن جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، همچنین با خاطره خوشی گیلان را ترک کنند.

جانشین پلیس راه گیلان  در ادامه شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام / ق

 

در جاده های گیلان با وجود لغزندگی ترافیک روان  است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.