سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۲۰ مصدوم در تصادفات استان کرمان طی ۲۴ ساعت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در مدت ۲۴ ساعت، ۱۲۸ نفر بر اثر تصادف مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمحمد صابری رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان گزارش آماری سلامت استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷:۳۰ دیروز تا ۷:۳۰ امروز، گفت: ۱۲۸ نفر بر اثر تصادف مصدوم شدند که از این تعداد ۱۰۷ مصدوم تصادفی به وسیله اورژانس به بیمارستان‌ها منتقل و ۲۱ مصدوم تصادفی در محل حادثه درمان شدند.

وی همچنین از انتقال ۱۶۹ بیمار غیر تصادفی به وسیله اورژانس به بیمارستان‌ها و درمان شدن ۷۸ نفر بیمار غیرتصادفی در محل، سخن گفت.

صابری از فوت ۹ نفر طی ۲۴ ساعت در استان خبر داد و گفت: ۲ نفر بر اثر تصادف و ۷ نفر بر اثر عوامل دیگر، جان خود را از دست دادند.

وی از مراجعه ۲۳۲ نفر به کمپ‌های سلامت نوروزی در این ۲۴ ساعت خبر داد و بیان داشت: ۹۴ نوزاد در این مدت به دنیا آمده اند.

صابری با بیان اینکه در این مدت ۵۰ مورد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی، ۴۹۱ مورد بازدید بهداشتی و ۳۵ مورد بازدید حوزه غذا و دارو صورت گرفته است، افزود: در این بازدیدها، ۲۴۹ کیلوگرم موادغذایی فاسد جمع آوری شده است.


انتهای پیام/س

مراجعه ۲۳۲ نفر به کمپ‌های سلامت نوروزی در  ۲۴ ساعت گذشته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.