سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۲۵ هزار نفر از خدمات طرح آرامش بهاری

امسال بیش از ۲۵ هزار نفر مسافر نوروزی از خدمات طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان‌های ماکو و چالدران بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،اسکند زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ماکو و چالدران: طرح آرامش بهاری با هدف تقویت باور‌های دینی و مذهبی، خدمت رسانی مطلوب و مناسب به زائرین بقاع متبرکه، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی اجرا می‌شود.
 
وی افزود:طرح آرامش بهاری باعث می‌شود جوانان با ارزش‌های دینی و اسلامی بیشتر آشنا شوند. , شناساندن امامزادگان و بقاع متبرکه برای مسافران نوروزی از جمله دیگر اهداف اجرای طرح آرامش بهاری بود.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ماکو و چالدران افزود: امسال طرح آرامش بهاری در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرستان ماکو و در شهرستان چالدران نیز در بقعه سید صدر الدین اجرا شد که در این طرح بیش از ۲۵ هزار نفر مسافر نوروزی و زائر از خدمات این طرح بهره‌مند شدند.
 

بهره گیری از ظرفیت مبلغین بومی و حوزه علمیه قم از جمله ویژگی‌های مهم اجرای این طرح بود

 
 
حجت الاسلام واحدی مبلغ اعزامی از قم گفت: با اجرای طرح آرامش بهاری با برنامه‌های مختلفی از جمله مشاوره خانواه، پاسخ به سئولات شرعی و غرفه کودک و نوجوان در اختیار مسافران و زائرین بودیم.
 
امسال تعداد بهره مندی مسافران نوروزی از خدمات طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان‌های ماکو و چالدران در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.