سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم بارش‌های بهاری در کردستان

طبق آخرین پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی کردستان برای این استان آسمانی نیمه ابری همراه با روند افزایشی دما و بارش‌های رگباری و موقت بهاره پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، رحیم صدیقی مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت:با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز و فردا بارش‌ها بصورت رگباری و موقت و گاهاً شدید است و در سه روز آینده دمای هوا در طول شبانه روز روند افزایشی خواهد داشت.

وی افزود: از صبح امروز نیز با عبور موج تراز میانی جو، استان شاهد پوشش ابر، مه، وزش باد، در بعضی ساعات بارش‌های پراکنده باران و برف به ویژه در ارتفاعات و گردنه‌ها و در برخی نقاط رعد و برق خواهد بود.

 صدیقی بیان کرد :دمای هوا در طول روز  تا شنبه هفته آینده روند افزایشی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان یادآور شد: با توجه به شرایط تشکیل گرد و غبار بر روی عراق و سوریه و امکان انتقال بخشی از آن به سطح استان بخصوص مناطق غربی و جنوبی برای فردا و پس فردا تا حدودی کاهش کیفیت هوا و دید افقی مورد انتظار است.

صدیقی در پایان سخنان خود بیان کرد: همچنین در چند روز آینده با توجه به حجم قابل توجه بارندگی در سطح استان کردستان کماکان امکان ریزش کوه در گردنه‌های وجود دارد.

انتهای پیام/م

ورود ریزگردها به آسمان استان کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.