سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات پشگیرانه برای جلوگیری از سرقت موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان اقدامات پیشگیرانه را مهم‌ترین گام برای مبارزه با وقوع سرقت موتورسیکلت دانست و هشدار‌هایی داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی؛ فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت:سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت، افرادی هستند که از مهارت و سرعت عمل بالایی برای راه‌اندازی و روشن کردن وسایل نقلیه از قبیل: قطع سیستم هشداردهنده، بازکردن قفل و زنجیر برخوردار بوده و پس از مبادرت به سرقت با انجام جعل اسناد و مدارک اقدام به فروش می‌کنند.

وی افزود:بالا بودن امنیت این وسایل نقلیه و یا نصب لوازم ایمنی و بازدارنده بر روی آنها، تاحد زیادی باعث می‌شود تا از سرقت این نوع وسایل نقلیه چشم‌پوشی کنند، زیرا حتی حرفه‌ای‌ترین سارقان خودرو و موتورسیکلت به دنبال سرقت‌های کم دردسر هستند.

سرهنگ تاج آبادی در خصوص سرقت لوازم موتورسیکلت، نیز از آن به عنوان پرشمارترین جرم نام برد و گفت: وقوع این نوع سرقت‌ها با خرید اموال مسروقه لوازم داخلی خودرو کاملاًدر ارتباط است.

وی تصریح کرد:متاسفانه خرید اموال مسروقه سبب ادامه فعالیت مجرمانه سارقان لوازم موتورسیکلت می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان به مالکان و موتورسیکلت توصیه کرد: از پارک و موتورسیکلت خود در محیط‌های خلوت و تاریک و یا در یک نقطه بهمدت طولانی که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه فراهم می‌کند خودداری کنند.

وی بیان داشت:هرگز سوئیچ وسیله نقلیه خودرا به عناوین مختلف مانند امتحان کردن، تشخیص نقص فنی، ساخت سوئیچ یدکی و نظایر آن به افراد ناشناس واگذار نکنید و وسیله نقلیه خود را در حضور افرادناشناس به بهانه خرید رها نکنید.


انتهای پیام/س

مهم‌ترین گام برای مبارزه با وقوع سرقت موتورسیکلت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.