سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امانت داری یک سرایدار در باغملک

مدیر آموزش و پرو رش باغملک گفت: سرایدار باغملکی پول و طلای مسافر نوروزی را به صاحبش بازگرداند.

 مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: محمد عیسی زاده سرایدار و خدمتگزار دبیرستان فضیلت باغملک در یک اقدام انسان دوستانه پس از پیداکردن طلا‌های مسافر در گوشه کلاس، به ستاد اسکان میهمانان نوروزی مراجعه کرد و پس از دریافت مشخصات و شماره تماس مسافر با او تماس گرفت و طلا‌ها و کارت‌های اعتباری او را بازگرداند.  

نیک مقام افزود: بنا بر گفته‌های احمد دیده ور مسافر نوروزی که یک شب را در دبیرستان فضیلت اقامت داشت، طلا‌ها و کارت‌های هدیه پیداشده ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیون تومان داشتند که با نیک اندیشی عیسی زاده به او باز گردانده شد. 

احمد دیده ور، مسافر خوزستانی مقیم شهرستان کارون ضمن تقدیر از این کار محمد عیسی زاده گفت: ما یک شب را در باغملک ساکن شدیم و فردای آن روز را هم به همراه خانواده در باغ‌های روستای رباط گذراندیم و فکر می‌کردیم که طلا‌های خانمم هنگام گردش و یا در محل دیگری گم شده است که این مسئله تا حدودی از شادی سفرمان کاسته بود.

وی بیان داشت: اما در راه بازگشت، از ستاد اسکان فرهنگیان باغملک با من تماس گرفتند و با دادن نشانی‌ها متوجه شدیم که طلا‌ها در محل اقامتمان پیدا شده که موجب شادمانی بسیار زیاد خانمم شد. 

گفتنی است محمد عیسی زاده سرایدار درست کار دبیرستان فضیلت در طول سال تحصیلی نیز، زیور آلات و پول‌های دانش آموزان دختر دبیرستان را که در محیط آموزشگاه یافته بود به دفتر آموزشگاه تحویل می‌داد. 

انتهای پیام/م

رعایت اصل امانت داری در محل اسکان نوروزی باغملک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.