رئیس شورای آموزش و پرورش باغملک گفت: مسافران نوروزی از شرایط ستاد اسکان فرهنگیان باغملک رضایت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد نجاتی پور، فرماندار باغملک از ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان بازدید کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش باغملک گفت: طی روز‌های گذشته در بازدید‌های مستمری که از مدارس به عمل آمد، میهمانان نوروزی نسبت به پذیرش و اسکان خود در مدارس ابراز رضایت داشتند.

وی با بیان اهمّ فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف در ستاد سفر‌های فرمانداری باغملک، عملکرد آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: برخورد مناسب با میهمانان نوروزی خاطره خوشی را در اذهان به یادگار می‌گذارد و موجب جذب بیشتر گردشگر در سال‌های آینده می‌شود.

فرماندار باغملک در پایان یادآور شد: بر اساس الگو‌های جوی و پیش بینی‌های سازمان هواشناسی از یکشنبه هفته آینده شاهد ورود سامانه بارشی جدیدی به منطقه هستیم که چنانچه در این الگو‌ها تغییری ایجاد نگردد شاهد بارش‌های قابل توجهی خواهیم بود لذا همه دستگاه‌ها و ارگان‌های عضو ستاد تسهیلات سفر فرمانداری باغملک به ویژه اسکان فرهنگیان آمادگی لازم جهت پذیرش حداکثری میهمانان نوروزی را داشته باشند.

گفتنی است: بر اساس آمار‌های سامانه اسکان فرهنگیان تا کنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر در قالب ۳۶۰ خانوار تا پایان هشتمین روز فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در باغملک پذیرش شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.