سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۳۲ پروانه بهره برداری معدن در استان مرکزی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از صدور ۳۲ پروانه بهره برداری معدن خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حاجی پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در سال ۹۷ بالغ بر ۵۲ پروانه اکتشاف، ۳۲ پروانه بهره برداری و ۳۷ گواهی کشف در این استان صادر شده است.

حاجی پور افزود: تلاش می‌کنیم با سرمایه گذاری در این حوزه، در زمینه اشتغال موفق عمل کنیم و با حمایت از بخش معدن و معدنکاران، گام‌های موثری در ایجاد اشتغال و بهبود رونق اقتصادی در استان مرکزی برداریم.

وی اضافه کرد: با توجه به حمایت ویژه مسئولان استان مرکزی در راستای توسعه فعالیت معدنکاران احیای معادن راکد و غیر فعال در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: شورای معادن برای هر یک از معدن‌ها مصوبات مجزا ابلاغ می‌کند و سازمان صمت موظف است مصوبات را به بهره برداران ابلاغ کند که طبق ماده ۱۲ قانون معادن این مصوبات لازم الاجرا است.

وی تصریح کرد: چنانچه معدنکاران در خصوص مصوبات اعتراضی داشته باشند، ۳ ماه فرصت دارند شکایت خود را از طریق دیوان عدالت اداری مطرح کنند، اما با توجه به اینکه تصمیمات با ارائه نظرات کارشناسی صورت می‌گیرد و توسط شورای عالی معادن کشور تایید می‌شود تاکنون اعتراضی منظور نشده است.

۵۰۰ معدن در استان مرکزی فعال هستند

انتهای پیام/ ج

صدور ۳۷ گواهی کشف معدن در استان مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.