سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معدوم کردن بیش از ۶ تن مواد غذایی غیربهداشتی

به همت بازرسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیش از ۶ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی جمع آوری و معدوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، افشان جوادی نماینده معاونت بهداشت در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: کارشناسان و بازرسان بهداشت دانشگاه، در سیزدهمین روز از سال جدید، از دو هزار و ۲۴۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، سامانه آبرسانی و اماکن عمومی و ۶۰ مرکز و اماکن بین راهی بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدید‌ها یک هزار و ۲۷۶ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل و یک هزار و ۲۹۷ مورد کلرسنجی نیز با حضور کارشناسان بهداشتی دانشگاه در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، سامانه آبرسانی، اماکن عمومی، مراکز و اماکن بین راهی انجام شد.

نماینده معاونت بهداشت در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: در سیزدهمین روز از سال نو، ۱۰ مرکز متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و ۲ مرکز غیرمجاز نیز با دستور مقام قضایی تعطیل شد، همچنین در این بازدید‌ها ۶ هزار و چهار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی جمع آوری و معدوم شد.

جوادی اضافه کرد: ۴ هزار و ۱۰۶ خدمت سرپایی در مراکز خدمات جامع سلامت به مراجعان ارائه شد و ۶۸ نوزاد نیز در ۲۴ ساعت نخست تولد، واکسینه و ۳ مادر باردار پرخطر هم به بیمارستان‌ها اعزام شدند.

انتهای پیام/چ

معدوم کردن مواد غذایی غیربهداشتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.