سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت رسانی به ۶ هزار و ۳۴۰ خانواده و میهمان نوروزی

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: در ستاد استقبال راهداری جنوب کرمان به ۶ هزار و ۳۴۰ خانواده از میهمانان نوروزی خدمت رسانی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به راه اندازی و فعال کردن هشت ستاد استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های جنوبی و راهدارخانه‌ها گفت: با توجه به فعال شدن این ایستگاه ستاد‌های استقبال از ۲۵ اسفند سال ۹۷ تا ۱۵ فرودین سال جاری در قالب طرح راهداری نوروزی خدمات راهنمایی و کمک به مسافران ارائه شد.

وی افزود: در این ستاد‌های استقبال بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ نقشه راه‌های جنوب کرمان، تراک مکان‌هایی گردشگری، بروشور پیام‌های ایمنی در رانندگی و سی دی صوتی مسائل آموزشی ایمنی در سفر همراه با بیان نامه‌های شاد توزیع شد.

جمیلی تصریح کرد: راهداران فعال این اداره کل در ۷ راهدارخانه با ۱۸۵ راهدار در قالب اکیپ‌های نوروزی با بهره‌گیری بیش از ۱۴۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای ارائه خدمات به مسافران و رانندگان عبوری از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه در آماده باش بودند به مسافران خدمت رسانی می‌کردند.

وی گفت: براین اساس به ۶ هزار ۳۴۰ خانواده از میهمانان نوروزی در هفت شهر جنوبی استان خدمت رسانی شده است.

وی تصریح کرد: جنوب استان کرمان در مسیر محور‌های شریانی به جنوب کشور است که در ایام تعطیلات نوروزی میزبان حجم قابل توجهی از مسافران است بنابراین توجه به ایمنی راه‌ها و راهنمایی این مسافران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در طول این مدت با ایمن سازی و آشکار سازی نقاط حادثه خیز حجم قابل توجهی از نقاط پر خطر با همت راهداران آشکار سازی شد.

جمیلی گفت: تا ۱۵ فروردین ماه و در قالب طرح نوروزی ۹۸، راهداران جنوب کرمان با تمام توان و امکانات در محور‌ها حضور دارند تا سفری ایمن را برای مسافرانی که از محور‌های جنوب استان تردد می‌کنند، فراهم کنند.

وی از آمادگی کامل راهداران در تمامی روز‌های سال خبر داد و افزود: طرح نوروزی ۹۸ آمادگی بیشتر راهداران برای استقبال و آماده سازی محور‌های ارتباطی برای میهمانان را فراهم می‌کند در صورتی که راهداران ما همیشه آماده به کار هستند.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با تشکر از همکاران خود در مجموعه اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در شرایطی که بیشتر مردم به گشت و گذار و مسافرت سرگرم هستند راهداران پر تلاش و مجموعه حمل و نقل با حضور در محور‌های ارتباطی و پایانه‌های حمل و نقل مسافر زمینه انجام بهتر مردم و مسافران را فراهم کردند.
انتهای پیام /س

آمادگی کامل راهداران در تمامی روز‌های سال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.