سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف پارچه قاچاق در زاهدان

پلیس آگاهی در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری شهرستان زاهدان، ۱۷۵۰ متر پارچه قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف کرد.

سرهنگ  ابراهیم ملاشاهی  رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از جمله مهمترین مأموریت و برنامه‌های پلیس در سال رونق تولید داخلی است که با انگیزه بالا و جدیت کامل ماموران اجرا می‌شووی به اجرای طرح‌های متعدد پیشگیرانه و کنترلی پلیس استان در این خصوص اشاره و عنوان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام پایش خودرو‌های عبوری در ایست و بازرسی " شهید صدوقی " نصرت آباد شهرستان زاهدان به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از هدایت خودرو به داخل ایستگاه در بازرسی از این اتوبوس، ۱۷۵۰ متر پارچه قاچاق و فاقد مدارک معتبر گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان، با اشاره به اینکه ارزش این محموله ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده، خاطر نشان کرد: خودرو اتوبوس توقیف و فرد متخلف راهی دادسرا شد.

سرهنگ ملاشاهی در پایان با بیان اینکه شیوع پدیده قاچاق علاوه بر تخریب اقتصاد و چرخه مالی کشور زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی است، گفت: پلیس ضمن تداوم و استمرار این گونه طرح‌ها با شدت بالاتری نسبت به سنوات گذشته با این پدیده مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

کشف پارچه قاچاق در زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.