سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سازمان راهداری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جزئیات مسیرهای مسدود شده بر اثر سیل/ بازگشایی مسیر شمال به جنوب چالوس از بعدازظهر

رودباری گفت: ۱۵ راه اصلی در استان‌های سیل زده همچنان مسدود است وراهداران در تلاش برای بازگشایی هستند.

رودباری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ۱۵ مسیر اصلی در جاده‌های کشور مسدود است، اظهار کرد: مسیر هراز- چالوس، پلدختر- کوهدشت، جاده قدیم خرم آباد- پلدختر، خرم آباد دره شهر پلدختر، یاسوج- شیراز، آق قلا- گرگان، آزادشهر- شاهرود، ایلام- مهران، آق قلا- اینچه برون، گنبد کلاله، کمربندی دهلران، ایلام- کرمانشاه حد فاصل کمیل، اهرم سراشبند (بوشهر) هم اکنون به دلیل رانش زمین و نداشتن امنیت کافی برای مسافران مسدود است.

وی افزود: ۲۹ راه غیرشریانی در استان‌های سیل زده از جمله لرستان، گلستان، اهواز و خوزستان تا اطلاع ثانوی و فروکش کردن سیل مسدود است.

رودباری با بیان اینکه دسترسی در منطقه پلدختر برای جابجایی مردم و همچنین امدادرسانی از سمت آزادراه خرم آباد- پل زال بازگشایی شده است، گفت: مشکل اصلی ما در استان لرستان مربوط به شهر معمولان است که هنوز ارتباط جاده‌ای باز نشده و راهداران تمامی تلاش خود را به کار گرفتند تا مسیر دسترسی به این محدوده هم بازگشایی شود.

معاون سازمان راهداری با اشاره به اینکه بسیاری از استان‌ها همچون همدان، قم، کردستان، زنجان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، مرکزی، البرز و تهران دستگاه‌ها و ماشین آلات خود را به استان لرستان اعزام رده‌اند، گفت: ۶۵ دستگاه ماشین آلات راهداری به استان لرستان اعزام شده تا هرچه سریع‌تر مسیر‌های دسترسی برای ساکنان این محدوده باز شود.


بیشتر بخوانید: امکان افزایش خسارت سیل به راه‌ها تا ۲ هزار میلیارد تومان


وی توضیح داد: هم اکنون با اتمام تعطیلات نوروزی مسافران اقدام به بازگشت می‌کنند که حتما پیش از ورود به جاده از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت ترافیکی جاده‌ها و همچنین وضعیت آب و هوا مطلع شوند.

رودباری گفت: به جز مسیر‌های اعلام شده، ترافیک در سایر مسیر‌ها روان است و مشکل خاصی در آزادراه‌ها و جود ندارد.

معاون سازمان راهداری افزود: جاده کرج- چالوس به احتمال زیاد امروز بعدازظهر از مسیر شمال به جنوب بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام/

۱۵ راه اصلی در استان‌های سیل زده همچنان مسدود است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.