سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در استان همدان:

 جبران خسارت مردم در اولویت باشد

نماینده، ولی فقیه در استان همدان وحدت و انسجام موجود در استان را بسیار مطلوب دانست و با بیان اینکه باید هر روز در جهت تقویت این وحدت کوشا بود گفت: جبران خسارت مردم باید در اولویت امور باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، آیت الله حبیب‌الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در استان همدان در ستاد مدیریت بحران استانداری همدان با قدردانی از تمام نیرو‌های پای کار در استان به منظور خدمات‌رسانی به مردم در جریان بارندگی‌های اخیر اظهار کرد: در پیگیری‌ها و بازدید‌هایی که داشتم مردم از خدمات‌رسانی مدیران و نیرو‌های نظامی و انتظامی تشکر می‌کردند که من نیز پیام قدردانی مرد را به شما ابلاغ می‌کنم.

وی وحدت و انسجام موجود در استان را بسیار مطلوب دانست و با بیان اینکه باید هر روز در جهت تقویت این وحدت کوشا بود تأکید کرد: جبران خسارت مردم باید در اولویت امور باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید با استفاده درست از نعمت الهی نسبت به تبدیل ظرفیت‌ها به فعلیت اقدم شود تأکید کرد: باید برای آینده با احصا نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در جریان مدیریت بحران اخیر، میزان خسارات فعلی را نیز به حداقل ممکن برسانیم.

وی با بیان اینکه باران رحمت الهی یک نعمت و بستری برای توسعه است گفت: باید از این موهبت برای توسعه بهره برد، کاهش خسارات ناشی از بارندگی نیازمند کار کارشناسی و مطالعه است که باید سریعتر در این زمینه اقدام عملی صورت گیرد.

انتهای پیام/د.ا

مدیریت بحران در همدان با وحدت مسوولان محقق شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.