سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی بسیار بالاست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : با توجه به بازدید‌هایی که از مراکز دامداری و زمین‌های کشاورزی داشتیم، باید گفت که میزان خسارت وارد شده به این بخش بسیار بالاست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : با توجه به بازدید‌هایی که از مراکز دامداری و زمین‌های کشاورزی داشتیم، باید گفت که میزان خسارت وارد شده به این بخش بسیار بالاست و شهرستان‌های شرقی استان بیشترین خسارات را دیدند.

وی در خصوص میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی پس از سیل اخیر در سطح استان، گفت : با توجه به بازدید‌هایی که از مراکز دامداری و زمین‌های کشاورزی داشتیم، باید گفت که میزان خسارت وارد شده به این بخش بسیار بالاست و شهرستان‌های شرقی استان بیشترین خسارات را دیدند.

وی از آب گرفتگی شدید در تالاب هشیلان، میان دربند و جعفر آباد خبرداد و افزود: بیشترین خسارات در شهرستان‌های شرقی مانند کنگاور، صحنه و هرسین بوده است، در این شهرستان‌ها به بالغ بر ۱۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ۱۰۰ درصد خسارت وارد شده است.

حاتمی افزود: در شهرستان‌های کنگاور، کرمانشاه، روانسر و صحنه تعداد زیادی جایگاه دام تخریب شده و تا روز گذشته بالغ بر ۳۰۰ رأس دام سبک و ۹ رأس دام سنگین تلف شده است.

این مسئول در ادامه گفت: در روز‌های ۱۱ و ۱۲ فروردین ماه در شهرستان صحنه ۸۳ میلیمتر بارش داشته‌ایم و به ۲۵۰۰ هکتار باغات کشاورزی آسیب رسیده است.

 حاتمی با اشاره به هشدار‌های مکرر سازمان هواشناسی گفت: طی چند روز اخیر کلیه همکاران سازمان جهاد کشاورزی در شهرستان‌های استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش کامل بودند.

وی ادامه داد: در سفر روز گذشته معاون وزیر جهاد کشاورزی به استان عنوان شد که جهاد کشاورزی کرمانشاه در رابطه با مقابله با سیل بهترین عملکرد را داشته است.

 

 

انتهای پیام/د

شهرستان‌های شرقی استان بیشترین خسارات را دیدند

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.