سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۹ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرپرست پلیس آگاهی مازندران از کشف ۹ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق در شهرستان میاندورود خبر داد.

سرهنگ سیدجعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده‌های جنگلی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان میاندورود موفق به شناسائی شناسایی ۳ قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

وی افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران متهمان را در حین خارج کردن چوب قاچاق در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ ساداتی گفت: در این عملیات ۳ دستگاه خودروی وانت نیسان متعلق به متهمان متوقف و در بازرسی از آن ۹ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی مازندران از تحویل محصولات قاچاق کشف شده به سازمان مراتع و جنگلداری شهرستان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه برای حفظ منابع طبیعی به عنوان جزء مهمی از زندگی و حیات بشر و حق نسل آینده برای ادامه بقاء نیازمند همکاری همگانی است، افزود: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در ‎ها و تولید امنیت پایدار در جامعه خواهد دارد.
 
انتهای پیام/آ
 


قاچاقچیان چوب در دام پلیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.