سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از خودرو امداد و نجات در انار

چهارمین خودروی امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان انار با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، چهارمین خودروی امداد و نجات جمعیت هلال احمر انار شامل تجهیزات کامل با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال با حضور مدیر عامل هلال احمر استان، نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان این شهرستان رونمایی شد.

فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در مراسم رونمایی از این خودروی امداد و نجات گفت: طرح ملی خدمات نوروزی ۹۸ جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه ۹۷ آغاز شده است و تا پایان ۱۶ فروردین ماه ۹۸ ادامه دارد.

وی هدف از اجرای این طرح را پوشش تمامی حوادث جاده‌ای عنوان کرد و افزود: تا به امروز تمام حوادث توسط دستگاه امدادی به ویژه هلال احمر پوشش داده شده است.

فلاح تصریح کرد: تا به امروز ۷۶ حادثه در کل استان اتفاق افتاده و بیش از ۲ هزار نفر امداد رسانی شده اند و پوشش دهی حوادث به صورت زمینی و هوایی انجام شده است.

وی ضمن تاکید به مسافران نوروزی مبنی بر رعایت تمام موارد ایمنی سفر از آنها خواست: با سرعت ایمن رانندگی کنند و در حین رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند و سبقت غیر مجاز نداشته باشند.

فلاح بیشترین حوادث به وقوع پیوسته را ناشی از خواب آلودگی و خستگی دانست.

دراین مراسم، مهندس انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی خواستار راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی در منطقه انار شد و گفت: روزانه بیش از ۲۵ هزار خودرو سبک و سنگین  در شهرستان انار عبور و مرور دارند.

انتهای پیام/ب

چهارمین خودروی امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان انار رونمایی شد

 

 

 

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.