سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم امدادرسانی هلال احمرکردستان به استان‌های سیل زده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان از اعزام ۲۴ امدادگر نجات در سیلاب در قالب شش تیم امداد و نجات به استان‌های لرستان و ایلام خبر داد.

محمد باقر محمدی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: بنا به دستور استاندار کردستان مبنی بر ارسال کمک به استان‌های همجوار، جمعیت هلال احمر کردستان امروز نیرو‌های امدادی خود را راهی لرستان و ایلام کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد :در پی بارش‌های شدید صورت گرفته و جاری شدن سیلاب در برخی از استان‌های کشور و در خواست استان‌های همجوار، ۶ تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان کردستان به مناطق سیل زده لرستان و ایلام اعزام شدند.

محمدباقر محمدی گفت: از این ۶ تیم اعزام شده ۲ تیم امدادی شامل ۱۰ امدادگر عازم لرستان (شهرستان پلدختر) و ۴ تیم امدادی دیگر شامل ۱۴ نفر راهی مناطق سیل زده ایلام شدند.

وی در ادامه افزود : علاوه بر اعزام نیرو‌های نجات در سیلاب، ۸ دستگاه موتور‌های مخصوص تخلیه آب به لرستان و همچنین ۱۰ دستگاه به ایلام ارسال شده که این ادوات  شامل دستگاه‌های لجنکش و کفکش و موتور پمپاژ می باشد.

وی از اندیشیدن تمهیداتی برای ارسال کمک های غذایی، زیستی و بهداشتی در صورت نیاز خبر داد و افزود: این جمعیت ضمن داشتن آمادگی کامل برای کمک رسانی به شهروندان در سطح استان، آمادگی خود را در صورت نیاز به کمک استانهای مجاور اعلام می کند.

انتهای پیام/ع

هلال احمر کردستان به کمک استان‌های لرستان و ایلام شتافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.