سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از مناطق حاشیه شهر سنندج

نماینده ولی فقیه در استان کردستان از مناطق حاشیه شهر سنندج و اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از وقوع سیلاب احتمالی بازدید کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان ظهر امروز همراه با معاون سیاسی و امنیتی استاندار و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و شماری از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی از مناطق حاشیه شهر سنندج از جمله منطقه نایسر و گریزه بازدید کرد.

فرماندار شهرستان سنندج در جریان این بازدید با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی ادارات و سازمان‌های متولی امر، گفت: تمامی نیروهای امدادرسان و نیروهای خدماتی شهرداری سنندج هم اکنون به صورت آماده‌باش در سطح شهر حضور دارند.

شهردار سنندج نیز با اشاره به بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای خدمت به مردم در صورت وقوع هرگونه حادثه، گفت: انتظار می‌رود که مردم نیز همکاری خوبی را با ما داشته باشند که خوشبختانه تاکنون این مهم به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

گفتنی است؛ هم اکنون بارش برف و باران در سراسر استان کردستان همچنان ادامه دارد و شدت بارش‌ها در سنندج باعث آب‌گرفتگی در بعضی از معابر داخل شهر و مناطق حاشیه به اطراف این شهر شده است.

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان سامانه بارشی فعال از عصر شنبه وارد استان شد و در اثر فعالیت این موج بطور میانگین شاهد 40 تا 60 میلی متر بارندگی خواهیم بود.
این سامانه پرقدرت، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد را در پی خواهد داشت و احتمال آبگرفتگی معابر، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها زیاد است.

انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.