سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عاملان قتل جوان ۳۱ ساله در زاهدان

در عملیات ضربتی پلیس آگاهی سه فرد شرور که با شلیک گلوله جوانی ۳۱ ساله را در خیابان چمران شهر زاهدان به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از  پایگاه خبری پلیس ؛ سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۲۰:۰۰ شامگاه بیست و هشتم بهمن ماه سال جاری جوانی ۳۱ ساله به نام مهران توسط سه سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ در در خیابان چمران شهر زاهدان به ضرب گلوله کلت کمری مجروح و پس از انتقال به بیمارستان خاتم انبیا (ص) به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه قتل و یک سری تحقیقات میدانی با سرنخ‌های موجود متهمان را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری آن‌ها آغاز کردند.

سردار طاهری تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از شناسایی مخفیگاه این افراد در سه نقطه از شهر زاهدان بامداد روز گذشته طی سه عملیات مجزا و همزمان وارد عمل شدند و متهمان را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: متهمان به قتل در بازجوئی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی به قتل در پی اختلافات قبلی با مقتول اعتراف و پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/ع/

دستگیری عاملان قتل جوان ۳۱ ساله در زاهدان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.