با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "سراوان" قاتل فراری پس از سه سال زندگی مخفیانه دستگیر شد.

پایان کار قاتل فراری پس از ۳ سال زندگی مخفیانهسردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در پی قتل جوانی ۲۹ ساله به ضرب گلوله سلاح گرم در دیماه سال ۹۴ در روستای "خوشاب" منطقه "جالق" شهرستان سراوان و متواری شدن عامل این جنایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه قتل و سرنخ‌های موجود متهم به قتل را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: با توجه به اینکه قاتل پس از وقوع قتل به یکی از کشور همسایه متواری شده بوده، روند رسیدگی به پرونده به کندی پیش می‌رفت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی به اطلاعاتی در خصوص بازگشت او به شهرستان سراوان دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه قاتل ۳۵ ساله را منطقه "جالق" شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۲ تیغه خشاب کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهم به قتل در بازجوئی‌های به عمل آمده به قتل در پی اختلافات قبلی با مقتول اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/ع

پایان کار قاتل فراری پس از ۳ سال زندگی مخفیانه

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار