سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک فرماندار خاتم به مناسبت روز جمهوری اسلامی

فرماندار خاتم به مناسبت گرامیداشت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، فرماندار شهرستان خاتم به مناسبت گرامیداشت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی پیام تبریکی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛
یوم الله ۱۲ فروردین، جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی و عزم و اراده مصمم ملت فهیم ایران اسلامی است که با مجاهدت‌ها و ایثار خود و با انتخابی تاریخ ساز، حکومت جمهوری اسلامی ایران را برپا نمودند.

نهال انقلاب اسلامی که با خون بهترین فرزندان رشید ایران رشد کرده بود سرانجام در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به ثمر نشست و با پیروزی انقلاب اسلامی، زمینه اولین همه پرسی تاریخ ایران زمین جهت تعیین نوع حکومت در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ فراهم شد و نور اسلام عزیز را دگر باره نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان به منصه ظهور و عمل رساند.

"روز جمهوری اسلامی ایران» در واقع تاییدی بر تمامی آرمان‌های زیبای انقلاب و «نه» محکمی به تمامی بدخواهان، حسودان و تنگ نظران بود و ملت در این روز سند آزادی و استقلال خود را با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان امضا نمودند.

اینجانب، با تبریک یوم الله بزرگ ۱۲ فروردین به عموم ملت شجاع و همیشه در صحنه ایران به خصوص مردم شریف شهرستان خاتم، موفقیت همگان را در راستای آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ص

پیام گرامیداشت روز جمهوری اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.