سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای استان لرستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ارتفاع آب در لرستان به ۲.۵ متر رسید/ جابه‌جایی مردم با لودر و بیل مکانیکی + تصاویر

صالحی نسب با اشاره به وقوع سیل در استان لرستان گفت: ارتفاع آب در شهر معمولان به ۲.۵ متر و در خرم آباد به ۱ متر رسیده است.

علی محمد صالحی نسب عضو شورای استان لرستان در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وقوع سیل در شهرستان خرم آباد و شهرهای اطراف آن که از صبح امروز آغاز شد، گفت: در حال حاضر رودخانه خرم رود طغیان کرده و تمام ساحل رودخانه به زیر آب رفته است.

وی گفت: قسمت شرقی و مرکزی خرم آباد هم کاملا زیر آب است و آب خانه‌های مردم را فرا گرفته است.

وی با اشاره به مشاهدات عینی خود، گفت: وسایل خانگی مردم مانند مبلمان در داخل خانه روی آب شناور بودند و در برخی نقاط آب تا یک متر هم بالا آمده است.

صالحی نسب با اشاره به شهرستان معمولان که پایین‌تر از خرم آباد قرار گرفته، اظهار کرد: در این شهر آب تا ارتفاع  ۲.۵ متر بالا آمده و به سقف خانه‌ها هم رسیده است.

عضو شورای استان لرستان افزود: در حال حاضر کمکی از خارج استان به ما نرسیده و همه اقدامات از داخل خرم آباد انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر خانه‌های مردم به وسیله امکانات دستی تخلیه می‌شود و برای جمع آوری مردم و اثاثیه آنها از بیل‌های مکانیکی و لودر استفاده می‌شود.

صالحی نسب با بیان اینکه تاکنون تلفات جانی نداشته‌ایم، اظهار کرد: خدمات بیمارستان‌ها ادامه دارد و آب وارد بیمارستان‌ها نشده است.

عضو شورای استان لرستان خاطرنشان کرد: در برخی نقاط ساحلی آب، تیر برق‌ها را برده و باعث قطعی برق شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی‌های شهرداری و هلال احمر مشغول امدادرسانی هستند و نیروهای نظامی هم اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیل ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.