مسئول یکی از گروه‌های جهادی عازم به شهرهای سیل زده لرستان گفت: گروه‌های جهادی اطلاعی از روستاهای بین تنگ تیر و معمولان ندارند و آنها به شدت نیازمند آب و غذا هستند.


گروه‌های جهادی روستاهای بین تنگ‌سیر تا معلولان را دریابند / روستاییان این مناطق در محاصره سیل هستندفاطمه سادات ضرابی مسئول گروه جهادی حضرت زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه به همراه یک گروه ۲۰ نفره جهت امدادرسانی به سیل زدگان استان لرستان عازم روستا‌های صعب‌العبور آن شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیشتر گروه‌های جهادی به خرم‌آباد، پلدختر و معمولان می‌روند در حالی که همه روستا‌های بین تنگ تیر تا معمولان محصور شده‌اند و نیرو‌های جهادی هم که قصد امدادرسانی دارند از آن‌ها اطلاعی ندارند.


بیشتر بخوانید؛ آخرین اخبار از وقوع سیل در استان‌ها چهارشنبه ۱۴ فروردین


مسئول این گروه جهادی تصریح کرد: در روز‌های اول ارتفاع آب در این روستا‌ها به ۴ متر هم رسیده بود و الان با فروکش کردن سیل به ۲ متر رسیده که در هر صورت مردم این روستا‌ها در روی پشت بام‌ها و یا نقاط مرتفع دیگر محصور هستند و حتی آب و نان هم ندارند.

وی افزود: در حال حاضر رساندن موادغذایی، چادر و پتو مهم‌ترین نیاز‌های افراد محصور در سیل است که متاسفانه از یک سو بیشتر گروه‌های جهادی از روستا‌های گرفتار شده بی خبر هستند و تنها بر روی شهر‌های سیل زده تمرکز کرده‌اند و از سوی دیگر هم سیل جاده‌ها و راه‌های ارتباطی را تخریب کرده و تردد تنها به صورت پیاده و یا با استفاده از چهارپایان ممکن است.

مسئول گروه جهادی حضرت زهرا (س) با بیان اینکه روستا‌های غالبی، حیات الغیب و چم‌حسین اولین روستا‌ها به سمت معمولان هستند، ادامه داد: به دلیل شرایط خاصی که روستا‌های این محدوده دارند و در میان کوه واقع شده‌اند امکان ورود بالگرد هم وجود ندارد و امدادرسانی در شرایط بسیار سخت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت رسیدگی به امدادرسانی به سیل زدگان استان لرستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
ثواب این کارهاست که میمونه
آخرین اخبار