سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش ۱۴۰ میلی‌متر باران طی ۱۱ روز در تویسرکان

رئیس هواشناسی تویسرکان گفت: میزان بارش‌ها در تویسرکان از روز اول تا ساعت ۲۳ روز ۱۱ فروردین ۱۴۰ میلیمتر ثبت شده که این میزان بارش بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا شمس‌اللهی رئیس هواشناسی تویسرکان با بیان اینکه میزان بارش‌ها از صبح ۱۱ فروردین تا ساعت ۲۳ به میزان ۶۲ میلی‌متر بوده است گفت: میزان بارش‌ها در تویسرکان از روز اول تا ساعت ۲۳ روز ۱۱ فروردین ۱۴۰ میلیمتر ثبت شده که این میزان بارش بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه از اول مهر ۹۷ تا ۱۱ فروردین سال جاری بارش‌ها در تویسرکان ۵۴۸ میلی‌متر رسیده است افزود: این در حالی است که میزان بارش در سال زراعی گذشته تا مدت زمان مشابه ۲۰۱ میلی‌متر و در بلندمدت ۳۱۵.۹ میلی‌متر ثبت شده است.

رئیس هواشناسی تویسرکان بیان کرد: بارش‌ها نسبت به سال زراعی گذشته ۱۷۲ درصد افزایش و نسبت به بلندمدت ۷۳ درصد افزایش را در شهرستان نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه بارش‌ها در نیمه شب و صبح روز ۱۲ فروردین ماه سال جاری با شدت بیشتری ادامه دارد گفت: در ارتفاعات تویسرکان بارش برف خواهیم داشت ضمن اینکه ممکن است با کاهش دما نیز مواجه شویم.

شمس‌اللهی یادآور شد: روز ۱۳ فروردین امسال بارش‎‌ها در سطح شهرستان به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ص.ف

طی ۱۱ روز فروردین ماه امسال رخ دادبارش ۱۴۰ میلی‌متری در تویسرکان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.