سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار گیان خبرداد

سراب گیان بسته شد/۵۰نیروی بسیجی و امدادگر به کمک مردم آمدند

شهردار گیان گفت:به دلیل بارش سنگین ۵۰سانتی متری برف سراب گیان بسته شد و ۵۰نیروی بسیجی و امدادگر به کمک مردم آمدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی جلالی شهردار گیان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در نهاوند اظهارداشت: اگر نیرو‌های بسیجی و امدادگر و کمک مردم نبود با شرایط بحرانی تری مواجه بودیم به همین خاطر سراب گیان را دو روز است که بسته ایم و از مسافران نوروزی خواهش می‌کنیم به خاطر حفظ جانشان به این مکان تفریحی و توریستی مراجعه نکنند.

وی گفت: ۳۰ نیروی بسیجی پایگاه فتح گیان و ۲۰ نیروی امدادگر و مردمی دو روز است که به مردم امداد رسانی می‌کنند و جان یک نفر را نیز از سیلاب و خطر غرق شدن نجات دادند.

جلالی افزود: گیان اصلا شرایط مناسبی ندارد و بارش برف حدود ۴۰سانتیمتری داخل شهر و بیش از یک متر در کوه‌های اطراف تمامی منازل قدیمی را با تخریب تهدید می‌کند و از دیروز تا الان چندین خانه تخریب شده است.

وی بیان کرد: پوشش آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت نیز خیلی ضعیف است و نقاط کور بسیاری وجود دارد همچنین برق قسمت‌های از شهر گیان همچنان قطع است.

شهردار گیان اظهار داشت: این شرایط آب و هوایی برای گیان و نهاوند در ۵۰ سال اخیر با این حجم خسارت کم سابقه بوده است و ارتباط ما با روستا‌های اطراف قطع می‌باشد و در صورت بارندگی باران قسمت‌هایی از شهر زیر آب می‌رود.

جلالی گفت: در صورت ادامه بارش دستور تخلیه کلیه خانه‌های قدیمی را صادر می‌کنیم وی از نیرو‌های بسیجی و سپاهی امدادگر به خاطر در کنار مردم بودن تشکر ویژه کرد.

انتهای پیام/س

راه سراب گیان نهاوند مسدود است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.