سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوم الله ۱۲ فروردین تجلی حاکمیت ملت بر سرنوشت خود است

استاندار خراسان رضوی در پیامی یوم الله ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را به عموم مردم استان و کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در این پیام گفت: نظام جمهوری اسلامی برخاسته از رای مردم و محصول اراده ملتی است که در ۱۲ فروردین ماه سال ۵۷ با عزم تاریخی خود حماسه‌ای سیاسی را در سایه عزت و اقتدار رقم زدند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بدون تردید انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، صبحگاه ۱۲ فروردین عید بزرگ ملت ایران برای تجلی اراده و حاکمیت شان بر سرنوشت خوید درسایه سار نظام مردم سالار دینی است.

نظام جمهوری اسلامی برخاسته از رای مردم و محصول اراده ملتی است که در ۱۲ فروردین ماه سال ۵۷ با عزم تاریخی خود حماسه‌ای سیاسی را درسایه عزت و اقتدار رقم زدند.

این روز نقطه آغازین مردم سالاری دینی است که با روحیه آزادگی، خود را از استیلای نظام استکباری، رها ساخته و پایه حکومتی را گذاشتند که شعار اصلی و محوری آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود ودر این روز بدان قاطعانه رای "آری "دادند.

۱۲ فروردین روزی پرافتخار برای این ملت و کشور و تابلوی تمام نمایی از اراده راسخ و لبیک ایران زمین به استقرار نظام جمهوری اسلامی که در سایه رهبری‌های حکیمانه و مدبرانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب با توکل بر خداوند مصداق این آیه "واعتتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا" شدند و بذری را که در آن روز کاشتند امروز در آغاز چله دوم انقلاب، تبدیل به درختی تناور کرده اند.

اینجانب به نمایندگی از دولت تدبیر و امید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، این حماسه جاویدان تاریخ ایران زمین و مشارکت و حضور مقتدرانه ملت را تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید نامگذاری شده در سایه لطف الهی و توصیه‌های قافله سالار این نظام حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و تدابیر ویژه دولت خدمتگزار تدبیر و امید با اتحاد و همدلی آنگونه که رضای خداوند متعال و شان مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی است شاهد تعالی بیش از پیش این نظام، ملت و کشور باشیم.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

پیام استاندار خراسان رضوی در تبریک روزجمهوری اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.