سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه بارش ها تا اواخر امشب در استان همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: از اواخر امشب به تدریج از شدت بارش ها در استان همدان کاسته می‌شود.

حکیمی کارشناس اداره کل هواشناسی استان  سامانه بارشی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به  ورود سامانه بارشی از دو روز گذشته به استان همدان گفت : به تدریج از اواخر امشب از شدت بار ش ها در استان همدان کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه از بعداظهر امروز برای مناطق شرقی استان رزن، فامنین و نهاوند وزش باد پیش بینی شده است، گفت: برای فردا سیزدهم فرودین بیشتر بارش‌ها به شکل بارش پراکنده و رگباری پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هوا شناسی با اشاره به وضعیت جوی استان در روز طبیعت گفت: در روز ۱۳ فروردین بارش‌ها در مناطق مختلف استان به شکل بارش‌های پراکنده و رگباری پیش بینی شده است.

حکیمی  در ادامه بیان کرد: برای فردا پدیده غالب وزش باد شدید  در استان همدان حاکم است.

وی با اشاره به میزان بارش‌ها در استان همدان گفت: طی دور روز گذشته در همدان ۷۹، فامنین ۱۱۰، ملایر ۸۱ و تویسرکان ۱۰۰ میلی متر بارش باران به ثبت رسیده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به کمینه و پیشینه دما در همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته  کمینه دمای شهر همدان صفر درجه سانتیگراد و پیشینه دما ۸ درجه ساتیگراد بوده است.

حکیمی ادامه داد: در روز گذشته تویسرکان با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین، همدان و فامنین با صفر درجه سردترین مراکز استان گزارش شده است.

انتهای پیام/ص.ف

ادامه بارش‌ها در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.