سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

۱۹ هزار خانوار کرمانشاهی اخطار تخیله دریافت کرده‌اند

مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: ۱۹ هزار خانوار در سطح کرمانشاه در مناطق خطرناک قرار دارند که اخطار مبنی بر تخلیه دریافت کرده اند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در خصوص وضعیت شهروندان کرمانشاهی و اقدامات صورت گرفته این ستاد، اظهار داشت: ۱۹ هزار خانوار در استان کرمانشاه در حریم، بستر و یا نقاط مستعد حادثه سیل در استان کرمانشاه قرار گرفته‌اند که اخطار‌های لازم جهت تخیله و انتقال به نقاط امن به ان‌ها اعلام شده است و در حال تخلیه منازل خود هستند.

وی افزود: در سطح کرمانشاه آبگرفتگی‌های محدودی داریم، اما هنوز خسارتی متوجه استان کرمانشاه نشده است و ستاد بحران کرمانشاه جهت مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کاملی داشته است.

بالایی ادامه داد: در استان کرمانشاه حدود ۱۳۰۰ مکان اسکان در سطح استان در قالب ۳۹۷ مسجد، ۸۵۶ مدرسه و ۹۰ سالن ورزشی آماده شده است و در مناطقی از استان کرمانشاه که فاقد فضای دکر شده هستند هلال احمر استان اقدام به برپایی ۳۶۰۰ کمپ اضطراری کرده است.

وی یاد آور شد: آبگرفتگی‌های جزئی در سطح استان شکل گرفته است که در حد اضطرار و یا بروز مشکل نیست و ظرفیت دفع آن توسط آبراه‌های استان فراهم است.

بالایی در پایان افزود : تمام برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است و امیدواریم ۲۴ ساعت آینده را بدون خسارت و حادثه خاصی پشت سر بگذاریم.

شناسایی ۶۴۲ نقطه آسیب پذیر در استان کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، از شناسایی ۶۴۲ نقطه آسیب پذیر در استان در جلسات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در ۱۰ روز اخیر خبر داد.

جلیل بالایی گفت: از اول امسال تاکنون ۴۹ جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در آستان برگزار شده که نتیجه آن تصویب ۶۴۹ مصوبه است که بیش از ۹۰ درصد مصوبات اجرایی شده است.

وی گفت: پیشنهاد ۵۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات از سوی استان به وزارت کشور و هیات دولت ارائه شده است.

وی افزود: نحوه پرداخت خسارات را اعلام می‌کنیم.

وی گفت: اوج بارش‌ها از ساعت ۱۸ مروز تا صبح دوشنبه است و تمهیدات براساس هشدار‌های سازمان هواشناسی صورت گرفته است.

سخنگوی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه اظهار داشت: به مردم توصیه جدی می‌شود به هشدار‌های دستگاه‌های امدادرسان توجه و از عبور و مرور یا توقف در نقاط آسیب پذیر و کنار رودخانه‌ها اجتناب کنند.

وی تصریح کرد: مردم اطمینان خاطر داشته باشند، دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدمات رسان تمامی امکانات خود را بسیج کرده اند تا با موفقیت از خطرات ناشی از این سامانه عبور کنیم.

انتهای پیام / ا 

اخطار تخیله برای خانواده مستقر در مناطق خطرناک 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.