سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت پاسداران نیروی زمینی سپاه؛

جاده بندرترکمن به گمیشان بازگشایی شد/ احداث ۱۸ پل در کمتر از ۴۸ ساعت

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت:با احداث ۱۸ پل در کمتر از ۴۸ ساعت مشکل قطع راه ارتباطی مردم گمیشان مرتفع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان ظهر امروز در حاشیه افتتاح پل گمیشان به خواجه نفس گفت: با یک کار جهادی و انقلابی توانستیم در مدت ۴۸ ساعت ۱۸ پل موقت برای ارتباط سهل‌تر مردم با یکدیگر احداث کنیم.

وی افزود: با بازگشایی مسیر‌ها و احداث پل پاسداران و نیرو‌های راهداری ثابت کردند که با همت مضاعف، باور جدی و غیرت انقلابی می‌توان بسیاری از کار‌های نشدنی را انجام داد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت:پاسداران و نیرو‌های راهداری با همت بلند شبانه روزی و هدایت خداوند توانستند ظرف مدت ۴۸ ساعت ۱۸ پل را احداث کنند.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه مسیر‌ها مسدود بود و مردم با قایق تردد می‌کردند، سپاه نخستین اولویت خود را بازگشایی مسیر‌ها قرار داد.

سردار معروفی گفت: مشکلی در اندازه قطر پل داشتیم و در این مسیر نیرو‌های مهندسی ۴۵ سپاه و راهداری تلاش کردند تا پل با قطر مورد نظر را از استان‌هایی مانند تهران اصفهان و یا دیگر استان‌ها تهیه کنند.

وی گفت: قطر پل کم عرض‌تر از جاده قبلی است بنابراین مردم در زمان تردد مراقب باشند و تردد‌های غیرضروری بپرهیزند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: صحنه‌های زیبایی از دفاع مقدس در احداث این پل مشاهده شد. به مردم گفته بودیم نوکر آن‌ها هستیم و نوکری یعنی خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است. این کار مردمی بود و با تلاش مردم انجام شد.
 
 
انتهای پیام/م
 
 

پل گمیشان به خواجه نفس افتتاح شد

برچسب ها: سپاه ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
خدا قوت