سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش برای مقابله با سیلاب احتمالی در رشت

فرماندار رشت از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با آبگرفتگی یا سیلاب احتمالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میرشمس مومن زاده، فرماندار رشت امروز در دومین نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: برنامه ریزی‌های لازم در خصوص هماهنگی دستگاه‌های اجرای انجام شده است که با افزایش و شدت بارش باران در سطح شهرستان رشت مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

وی با اشاره به آماده سازی برخی سالن‌های ورزشی و فضای‌های آموزشی برای استفاده در مواقع ضروری افزود: همه دستگاه‌های امدادی، خدماتی و اجرایی با تمام توان پای کار هستند و با توکل به خداوند مشکل خاصی در شهرستان نخواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: آماده باش گیلان برای مقابله با سیل احتمالی 


در پایان این نشست نمایندگان هر یک از دستگاه‌های مرتبط گزارشی از عملکرد خود در زمینه آمادگی برای مواجهه با سیلاب یا آبگرفتگی احتمالی ارائه کردند.

انتهای پیام/ع

برگزاری دومین نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت

برچسب ها: نوروز 98 ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
مسئولان استان گیلان لطفا سد سفیدرود را تا هشتاد نود درصد پُر نکنید که بعدا مجبور به بازکردن دریچه های سد بشوید!!!!

لطفا مسیر رودخانه زرجوب حد فاصل منطقه فخب رشت در جاده پیربازار را که برای تعریض جاده جدیدا پُر کرده اید باز کنید و از حریم رودخانه زرجوب برای احداث لاین جاده استفاده نکنید تا حادثه دروازه قرآن شیراز در سالهای آتی برای شهرک گلسار و منطقه فخب تکرار نشود!!!!!!!!!!

چرا طی یکی دو ماه اخیر برای تعریض جاده دیواره رودخانه زرجوب در قسمت فخب و پیله داربن را با سنگ چیدن و دیوارکشی پر کرده اید؟؟؟؟؟؟
آن طرف جاده که زمین وجود دارد؟؟؟؟؟

چرا در داخل رودخانه پیشروی کردید و بخشی از رودخانه کم عرض زرجوب را با سنگ و آجر و دیوارچینی پُر کردید؟؟؟؟

اگر آب رودخانه در رو نداشته باشد و از مسیل خود به سمت دریا تخلیه نشود قطعا در مواقع پُرآب بودن در مناطق همجوار لبریز میشود!!!!!!!


همچنین کانال آب منطقه پستک رشت که برای احداث کمربندی جدید بخش شمالی رشت با کسب اجازه از اداره آب و فاضلاب پُر کردید آیا به این اندیشیده اید که چرا در گذشته دورِ شهر را کانالهای آب احداث کرده بودند!

قطعا در رو آب همان کانالهای آب و رودخانه های بودند که در چند سال اخیر در حال پُرشدن و یا کم عرض کردن توسط شهرداری و اداره راه شهرسازی برای احداث جاده های جدید هستند....


جناب شهردار محترم منطقه یک و جناب فرماندار محترم رشت اگر مسیر رودخانه زرجوب پُر شده باشد ، اگر کانال آب پستک پُر شده باشد در زمان وقوع سیلاب آب وارد بافت شهری و مناطق مسکونی خواهد شد!!!

همیشه جلوی واقعه را پیش از وقوع باید گرفت.
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
لطفا سد سفیدرود را پر نکنید که بعدا مجبور به بازکردن دریچه های سد بشوید!!!!

لطفا مسیر رودخانه زرجوب حد فاصل پیچ فخب به طرف پیربازار را که برای تعریض جاده جدیدا پر کرده اید باز کنید و از حریم رودخانه برای احداث لاین جاده استفاده نکنید تا حادثه دروازه قرآن شیراز در سالهای آتی برای شهرک گلسار و منطقه فخب تکرار نشود!!!!!!!!!!

چرا دیواره رودخانه زرجوب در قسمت فخب و پیله داربن را با سنگ چیدن و دیوارکشی پر کرده اید؟؟؟؟؟؟

اگر آب رودخانه در رو نداشته باشد و از مسیل خود به سمت دریا تخلیه نشود در مناطق همجوار لبریز میشود!!!!!!!

جناب شهردار محترم منطقه یک و جناب فرماندار محترم اگر مسیر رودخانه پُر شده باشد در زمان وقوع سیلاب آب وارد بافت شهری و مناطق مسکونی خواهد شد!!!