معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: به سیل زدگان تالش و رودسری ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان تالش گفت: به روستائیانی که مهرماه امسال بر اثرجاری شدن سیلاب در حریم رودخانه‌ها به خانه‌ها و لوازم منزلشان خسارت وارد شد ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی، با اشاره به اختصاص ۹۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال اعتبار به بنیاد مسکن گیلان، افزود: ۵۰ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض خرید اثاثیه منزل و ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز کمک هزینه خرید زمین است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، با بیان اینکه تسهیلات بلاعوض ۲۰ میلیون ریالی به ۲ هزار و ۵۲۸ نفر در گیلان در حال پرداخت است، گفت: تسهیلات بلاعوض ۱۰۰ میلیون ریالی خرید زمین نیز به زودی به ۴۲۸ نفر پرداخت می‌شود.

سید عیسی مهدوی، فرماندار شهرستان تالش هم گفت: برای اجرای ۳۸ پروژه عمرانی ۸۵ میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص یافته است.

محمود شکری، نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی هم از واگذاری زمین به ۵۰ خانوار در دو روستای تنگاب و خرجگیل که خانه هایشان در معرض رانش زمین قرار دارد خبر داد.

همچنین علی وارسته، سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در نشست بررسی مشکلات حوزه بنیاد مسکن این شهرستان نیز از پرداخت ۱۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان این شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد: این مقدار تسهیلات بلاعوض به ۶۵۶ خانوار سیل زده شهرستان رودسر پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اعطای تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان استان گیلان

برچسب ها: تسهیلات ، ستاد بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.