سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی آبگرفتگی معابر در خراسان شمالی

از دوشنبه تا سه شنبه هفته جاری وزش باد بسیار شدید با احتمال توفان، در برخی نقاط رگبار و رعد و برق، تگرگ، آبگرفتگی و در ارتفاعات خراسان شمالی مه آلودگی پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی ، با بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای از دوشنبه تا سه شنبه هفته جاری وزش باد بسیار شدید با احتمال توفان، در برخی نقاط رگبار و رعد و برق، در نقاط مستعد استان احتمال تگرگ و احتمال آبگرفتگی و مه آلودگی در ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود.

استحکام گلخانه‌ها و خودداری از محلول و سم پاشی در اراضی کشاورزی ، روشن کردن چراغ‌ها در مه و خودداری از تردد‌های غیرضروری به خصوص در محور‌های کوهستانی و پرهیز گردشگران از حضور در زیر درختان در هنگام طوفان و رعد و برق از توصیه‌های هواشناسی استان است.

همچنین در حوزه ساخت و ساز شهری توصیه شد که هنگام کار بر روی سازه‌های مرتفع ، از استحکام داربست ها، تابلو‌ها و چراغ‌هایی راهنمایی و روشنایی شهر مطمئن شوید.

هم اکنون هوای استان کمی تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید بتدریج افزایش ابر با احتمال مه صبحگاهی اواخر وقت در پاره‌ای نقاط رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام / ب

ورود سامانه بارشی به خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.