سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش شرکت گاز استان کردستان جهت مقابله با سیل

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از آماده باش این شرکت جهت مقابله با سیل  خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دومین جلسه مدیریت بحران جهت آمادگی مقابله با خطرات سیل احتمالی در روز شنبه با حضور مدیر عامل، رؤسای ادارات گاز شهرستان‌ها (به صورت ویدئو کنفرانس) برگزار و آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای مقاوم سازی تاسیسات و شبکه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس فعله گری در دومین نشست اضطراری مدیریت بحران در سال جاری به ضرورت آمادگی کلیه واحد‌های ستادی و شهرستان‌ها و آماده باش بودن کلیه پرسنل جهت مقابله با سیلاب و رصد و پایش مستمر از تأسیسات و شبکه‌های گازرسانی و رفع نقاط بحرانی جهت استمرار جریان گاز طبیعی تأکید نمودند.

وی آمادگی نیرو‌ها و آماده به کار بودن تجهیزات را ضروری دانست و اظهارداشت: پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران ضرورت دارد و باید برای مقابله با بلای طبیعی از جمله سیل آماده باشیم.

فعله گری تصریح کرد: با توجه به پیش بینی و صدور اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش و تگرگ طی روز‌های آینده بر لغو کلیه مرخصی‌ها و آماده باش بودن کلیه پرسنل و در دسترس و آماده به کار بودن کلیه امکانات و تجهیزات تأکید نمودند.

در پایان نشست با برقراری ارتباط با رؤسای ادارات شهرستان‌ها از آخرین اقدامات به عمل آمده در راستای مقاوم سازی تأسیسات و شبکه‌ها اطلاعات لازم اخذ و تأکیدات لازم بعمل آمد.

انتهای پیام/ع

آماده باش ادارات خدمات رسان برای مقابله با سیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.