سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی هلال احمر برای اسکان اضطراری مردم سیل زده و مسافران نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از آمادگی این دستگاه برای اسکان اضطراری مردم سیل زده و مسافران نوروزی خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آرش لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از آمادگی این دستگاه برای اسکان اضطراری مردم سیل زده و مسافران نوروزی خبر داد و گفت : تمامی تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

وی گفت : بیش از ۸۴ سالن در سطح استان برای اسکان اضطراری خانوار‌ها درنظر گرفته شده و در صورت نیاز مردم به سمت این سالن‌ها هدایت می‌شوند.

وی افزود: این سالن‌ها توسط جمعیت هلال احمر از نظر وسایل گرمایشی و تغذیه‌ای تجهیز شده و تا هر مقدار و روزی که نیاز باشد شهروندان کرمانشاهی و همچنین مهمانان نوروزی در آن‌ها اسکان داشته باشند.

لهونی همچنین از تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در سطح استان خبر داد و گفت: نیرو‌های جمعیت به صورت شبانه روزی در این پایگاه‌ها حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه همچنین با اشاره به سفر دبیرکل این جمعیت جمعیت به استان، افزود: وی در بازدید از پایگاه‌های امدادی، امکانات و تجهیزات آن‌ها را مطلوب ارزیابی کرد.

وی همچنین با اشاره به وقوع سیلاب چند روز پیش در برخی نقاط استان، گفت: در مجموع به بیش از ۴۸۰ خانوار امداد رسانی صورت گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

تمامی تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری اندیشیده شده است

 

برچسب ها: اخبار سلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.