سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی در آمادگی کامل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : آخرین گزارش از میزان آمادگی دستگاه‌ها و اقدامات انجام شده در پیشگیری از هرگونه مشکل احتمالی بارش‌های شدید بیانگر سطح امادگی بالای استان در این زمینه است.

وی گفت : با توجه به اهمیت موضوع خوشبختانه همه ادارات به ویژه دستگاه‌های خدمات رسان، فرمانداران، شهرداران، بخشداران و دهیاران در در روز‌های گذشته در زمینه شناسایی نقاط آسیب پذیر و حادثه خیز و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در راستای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی اقدامات خوب و قابل تقدیری انجام داده اند.

وی افزود: در این خصوص صبح امروز فرمانداران شهرستان‌های استان از اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی گزارشاتی از اقدامات و تمهیدات لازم جهت پیشگیری و مقابله با هرگونه حوادث و بحران‌های احتمالی انجام گرفته و جای نگرانی وجود ندارد.

و‌ی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست برای مقابله با حوادث احتمالی براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند

سالاری تاکید داشت: دهیاران با نظارت بخشداران درخصوص استفاده از امکانات و تجهیزات لازم اقدام نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

آخرین گزارش از میزان آمادگی دستگاه‌ها و اقدامات انجام شده در پیشگیری از هرگونه مشکل احتمالی بارش‌های شدید

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.