سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید بستر لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرستان گلپایگان فراهم شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: باید بستر لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرستان گلپایگان فراهم شود تا سرمایه‌ در جایی که تورم ایحاد می‌کند سرمایه‌گذاری نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حیدر قاسمی معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه از ظرفیت و پتانسیل یک شهرستان برای توسعه شهر‌ها می‌توان بهره برد، اظهار کرد: باید در راستای تحقق شعار "رونق تولید" در جامعه تلاش مضاعف همراه با امید آفرینی همراه شود.

وی با بیان اینکه سال ۹۷ افزایش تورم و کاهش ارزش پول ملی عرصه اقتصادی و اجتماعی کشور را دچار مشکل کرد، گفت: با تزریق ناامیدی مشکل اقتصادی رفع نمی‌شود بلکه بذر ناامیدی در بین مردم سستی و کاستی ایجاد می‌کند باید تمام مسئولان نظام تحت فرامین رهبر معظم انقلاب و با حفظ اتحاد و انسجام در راستای رفع موانع در یک مسیر گام بردارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان افزود: برای رفع مشکل اقتصادی باید مردم و مسئولان به یک گفتمان مشترک برسند، گفتمان سازی اقتصادی مستلزم شناخت شاخصه‌ها و معیار‌هایی است که می‌تواند کشور را از گردنه‌ای که در آن قرار دارد عبور دهد.

وی تأکید کرد: باید بستر لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرستان فراهم شود تا سرمایه در جایی که تورم ایحاد می‌کند سرمایه‌گذاری نشود، زیرا وقتی پول رسوب شود دیگر سرمایه‌گذاری در آن حاصل نخواهد شده و باید سرمایه‌دار با سرمایه‌گذاری بتواند سودآوری کند تا ضرر و زیان نبیند. ​

قاسمی خاطرنشان کرد: باید مسئولان با روی گشاده از سرمایه‌گذار استقبال کنند و در هر عرصه‌ای که می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند زیر ساخت‌های لازم برای آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد درون زا تخریب پذیر نیست و موجب رشد و توسعه می‌شود، تأکید کرد: اقتصاد متکی به نفت وابستگی ایجاد کرده است و باید با استفاده از ظرفیت‌های درونی کشور متکی به فروش نفت نباشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان تأکید کرد: اگر کاستی و کمی وجود دارد بدون تعصب و با نقد پذیری می‌توانیم اصلاح کنیم تا به ترقی و تکامل برسیم.

وی گفت: از جمعیت ۹۰ هزار نفری شهرستان گلپایگان ۷۵ درصد جمعیت در سه شهر سکونت دارند و نگاه توسعه شهری بسیار حائز اهمیت است و شهرداری‌ها باید از درآمد پایدار برخوردار شوند.

انتهای پیام/م

 

اقتصاد درون‌زا تخریب پذیر نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.