سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد مجدد ترامپ از رسانه‌ها برای پوشش تحقیقات مولر

رئیس‌جمهور آمریکا روزنامه‌های واشنگتن‌پست و نیویورک‌تایمز را برای پوشش خبری تحقیقات بازرس ویژه پرونده مداخله (ادعایی) روسیه در انتخابات مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به انتقاد از رسانه‌های این کشور بویژه روزنامه‌های واشنگتن‌پست و نیویورک‌تایمز برای پوشش خبری تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله (ادعایی) روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ پرداخت.

ترامپ گفت نیویورک‌تایمز و واشنگتن‌پست برای پوشش اخبار تحقیقات رابرت مولر درباره کمپین انتخاباتی او و تبانی باید جایزه پولیتزر را پس دهند.

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی که در توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: بسیار مضحک است که نیویورک‌تایمز و واشنگتن‌پست برای پوشش (اخبار ۱۰۰ درصد جعلی و منفی!) تبانی با روسیه – هیچ تبانی وجود نداشته- جایزه پولیتزر را دریافت کردند! جایزه آن‌ها باید از سوی کمیته (جایزه پولیتزر) پس گرفته شود!

روزنامه‌های نیویورک‌تایمز و واشنگتن‌پست سال گذشته میلادی برای پوشش خبری گسترده تحقیقات رابرت مولر به طور مشترک معتبرترین جایزه روزنامه نگاری در آمریکا را دریافت کردند.

این دو روزنامه پوشش خبری تحقیقات مولر را با گزارش‌های مربوط به مذاکرات مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا با روسیه پیش از رئیس‌جمهور شدن ترامپ و نیز پوشش خبری اخراج جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی، پلیس فدرال آمریکا در سال ۲۰۱۷ و نیز نشست جنجالی برج ترامپ در سال ۲۰۱۶ میان مقاماتی از کمپین انتخاباتی ترامپ و افراد روسی با محوریت ضربه زدن به هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات ترامپ آغاز کردند.

رئیس‌جمهور آمریکا بار‌ها رسانه‌های این کشور را برای پوشش خبری تحقیقات مولر مورد انتقاد قرار داده است، اما اخیرا و به دنبال انتشار گزارش نهایی بازرس ویژه پرونده مداخله (ادعایی) روسیه که در آن شواهد کافی برای تبانی میان کمپین او و روس‌ها پیدا نشد، ترامپ میزان انتقادات از رسانه‌های این کشور را افزایش داد.

جایزه پولیتزر معتبرترین جایزه روزنامه نگاری در آمریکاست که هر ساله با نظارت دانشگاه کلمبیا به روزنامه نگاران داده می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.