سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به کارگیری ۴ هزار نفر پلیس در اجرای طرح نوروزی پلیس

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از به کارگیری نیرو ۴ هزار نفر به منظور تامین نظم و امنیت در طرح‌های نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) گفت : پلیس استان با برنامه ریزی گسترده و آمادگی عملیاتی همه جانبه و برگزاری نشست‌های هماهنگی با ادارات و سازمان‌های مختلف به دنبال آن است که امنیت عمومی مطلوبی را در سطح استان تامین نماید.

وی گفت : به منظور انجام ماموریت نوروز، انتظامی استان با بسیج نیرو در قالب ۷۸۹ تیم به صورت شبانه روزی در راستای تامین امنیت تلاش خواهد کرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه بیان داشت: درکنار کارکنان پلیس پلیس افتخاری، نیرو‌های بسیج نگهبانان موسسات حفاظتی و مراقبتی در هماهنگی کامل با پلیس به برقرای نظم و ارائه خدمت به شهروندان یاری خواهند داشت.

وی ادامه داد: به منظور افزایش احساس امنیت در شهروندان و مسافرین نوروزی تعداد ۳۵ چادر و کانکس پیش‌بینی شده است که در نقاط حساس داخل شهر‌ها مستقر شده و با هدف خدمت‌رسانی کارآمدتر، حضور پرشتاب‌تر در مکان‌هایی که پلیس را به استمداد طلبیده اند، راهنمایی شهروندان، تسهیل دسترسی مسافران نوروزی غریبه در شهر به پلیس و ایجاد امنیت روانی برای مردم، به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

سردار امان اللهی با تاکید بر اینکه انجام گشت‌های انتظامی در تمام سطوح تاثیر بسیاری در پیشگیری از وقوع جرایم و برقراری نظم و امنیت در سطح کشور داشته و این اثر در تعطیلات نوروزی که با مسافرت‌های بسیار و خالی ماندن منازل شهروندان برای مدت طولانی همراه است نمودی دوچندان خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به این اصل انکار ناپذیر پلیس پیشگیری گشت‌های خود را در بخش‌های کلانتری، پاسگاه و یگان‌های امداد و به صورت خودرویی، موتوری و پیاده سامان داده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان و در تمامی نقاط استان حافظ آسایش و امنیت هموطنان در ایام نوروز خواهد بود، اظهار کرد: امیدواریم مردم عزیز نیز پلیس را به عنوان خدمتگزار صادق خود در انجام وظایف محوله یاری کنند تا شاهد روز‌هایی شاد با بیشترین سطح امنیت برای همه باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

پلیس امنیت عمومی مطلوبی را در سطح استان تامین نماید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.