معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی گفت : پس از پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص امداد رسانی به مناطق سیل زده، نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج با جدیت این مهم را دنبال می‌کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار سرتیپ 'عبدالله عراقی' معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی گفت : در روز‌های اخیر شاهد وقوع سیل در برخی استان‌های کشور بودیم که با دستور رهبری، تمامی نیرو‌های مسلح به سرعت وارد عمل شده و هم اکنون نیز در مناطق مختلف سیل زده مشغول امدادرسانی هستند.

وی همچنین با اشاره به وجود امنیت کامل در کشور گفت : بخش اعظمی از این امنیت با تلاش‌های شبانه روزی و مجاهدت‌های پلیس حاصل شده است که جای قدردانی دارد.

سردار عراقی افزود: امروز نیروی انتظامی با توجه به ماهیت خود بار امنیتی کشور را به دوش می‌کشد و به خاطر حضور مستمر در جامعه و ارتباط مستقیم با مردم، انتظارات از این نیروی انقلابی بیش از سایر قوای مسلح است.

معاون عملیات ستادکل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: حفظ امنیت جامعه و تلاش برای ارتقاء آن وظیفه بسیار مهمی است که برعهده نیرو‌های مسلح نهاده شده است و تک تک آن‌ها نیز برای تحقق این مهم تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز قدرت اول منطقه خاورمیانه و یکی از قدرت‌های بزرگ جهانی است، تصریح کرد: این اقتدار با همبستگی نیرو‌های مسلح و همچنین تبعیت و فرمانبرداری از ولایت و رهبری بدست آمده است.

سردار عراقی گفت: تا زمانی که نیرو‌های مسلح کشور همدل و همصدا و در تبعیت از ولایت فقیه باشند دشمنان هرگز قادر نخواهند بود کوچکترین خدشه‌ای به اقتدار و استقلال کشور وارد کنند.

این مقام ارشد نظامی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در ایام تعطیلات نوروزی گفت: خوشبختانه تاکنون مورد نگران کننده امنیتی که بخواهد مسافران نوروزی را تهدید کند نداشته ایم چرا که سربازان ولایت در نیرو‌های مسلح شبانه روز در حال کنترل کوچکترین تحرک دشمنان هستند.

وی همچنین از برقراری امنیت کامل در استان کرمانشاه به عنوان یکی از مقاصد گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: خوشبختانه مسافران نوروزی نیز از خدمات ارائه شده اظهار رضایت داشته اند.

سردار عراقی در پایان از مجموعه اقدامات صورت گرفته در ستاد فرماندهی انتظامی استان در راستای امنیت بخشی در جامعه و خدمات رسانی به مسافران نوروزی قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/د

با دستور رهبری، تمامی نیرو‌های مسلح به سرعت وارد عمل شد

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.