سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش اکیپ‌های راهداری در پی پیش بینی بارش برف در جاده‌های اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده باش اکیپ‌های راهداری در پی پیش بینی بارش برف در تمامی محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل امروز با اعلام این خبر تصریح کرد: با عنایت به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران از بعد از ظهر شنبه ۱۰ فروردین ماه نیرو‌های راهداری به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی و بارش پراکنده باران در محور‌های کوهستانی به ویژه اردبیل- سراب، رضی- گرمی، مشکین شهر- اهر و اردبیل – آستارا هستیم و از بعد از ظهر نیز بارش برف در تمامی محور‌ها پیش بینی شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اردبیل تاکید کرد: با توجه به وضعیت جوی پیش بینی شده، اطلاع رسانی لازم به مسافران انجام شده تا از سفر‌های غیرضروری اجتناب و در صورت ضرورت حتما تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند و با احتیاط تردد کنند.

رحمتی تاکید کرد: به همت راهداران در وضعیت فعلی تمامی محور‌های مواصلاتی استان باز بوده و تردد در جریان است، اما ضروری است قبل از سفر، رانندگان از وضعیت محور‌ها مطلع شوند و جهت تردد در محور‌های کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت مرکز مدیریت راه‌های استان و اتصال به شبکه راه‌های کشور، گفت: رانندگان می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن ۰۴۵۳۳۷۴۵۹۰۰ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از وضعیت محور‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است

برچسب ها: راهداری ، بارش برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.