سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتوبوس‌های گردشگری مهاباد تا ۱۳ فروردین ماه آماده خدمت رسانی به مسافران است

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: اتوبوس‌های گردشگری در چند سال اخیر برای ارائه خدمات رایگان به مسافران نوروزی در سطح شهرستان در نظر گرفته شده اند.

عبده سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: اتوبوس‌های گردشگری از ۲۸ اسفند ماه ۹۷ کار خود را شروع کرده و تا ۱۳ فروردین ماه با دو دستگاه اتوبوس گردشگری همه روزه مسافران را جا به جا می‌کند و آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: استفاده از این اتوبوس‌ها با استقبال مردمی مواجه شده است به گونه‌ای که مسافران سایر استان‌ها برای بازدید از مکان‌های دیدنی سطح شهر این اتوبوس‌ها را ترجیح می‌دهند.

وی با اشاره به مسیر‌های گردشگری این اتوبوس‌ها عنوان کرد: برای آنکه مسافران نوروزی بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهرستان دیدن کنند امسال مسیر اتوبوس‌های گردشگری از موزه مردم شناسی، حمام میرزا رسول، دخمه سنگی فقریگاه، غارسهولان، تالاب کانی برازان عبور می‌کند.

عبده ادامه داد: طبق بررسی‌های صورت گرفته رضایت مسافران از نحوه خدمات رسانی در این اتوبوس‌ها مطلوب بوده و آن‌ها جاذبه‌های طبیعی و تاریخی مهاباد را در این سفر جذاب و زیبا توصیف کرده اند.

گفتنی است، زمان حرکت اتوبوس‌های گردشگری همه روزه صبح ساعت ۱۰ و عصر‌ها ساعت ۱۶ است.

انتهای پیام/ن

ارائه خدمات رایگان اتوبوس های گردشگری به مسافران نوروزی در مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.