سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم عنوان کرد؛

یک خودرو در پی روشن‌کردن پیک‌نیک دچار حریق شد

جعفری گفت: اشتباه و حرکت غلط یک مسافر در استفاده از پیکنیک جهت پخت و پز داخل خودرو ال ۹۰ در جمکران موجب آتش سوزی در خودرو شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با اشاره به خطراتی که مسافرین را در زمان اسکان اضطراری در بوستان‌ها تهدید می‌کندگفت: یکی از هشدار‌هایی که همواره توسط نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی به شهروندان و مسافرین اعلام می‌شود در خصوص عدم استفاده از پیک‌نیک در چادر‌ها است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به جزئیات این حادثه ادامه داد: عصر دیروز با خبر به مرکز فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی بلافاصله تیم‌های عملیاتی آتش نشانی از ایستگاه ۱۲ جمکران به محل اعزام و حریق خودرو اطفاء واز سرایت به قسمت موتور جلوگیری کردند و خوشبختانه این حریق مصدومی نداشت.

وی با اشاره به حوادثی که در این زمینه ممکن است رخ دهد عنوان داد: اشتباه و حرکت غلط یک مسافر در استفاده از پیکنیک جهت پخت و پز داخل خودرو ال ۹۰ در جمکران موجب آتش سوزی در خودرو شد.

وی یادآورشد: از تمامی شهروندان و مسافران درخواست داریم از روشن کردن پیک‌نیک و وسایل آتش‌زا داخل چادرها، خودرو و... خودداری کرده تا مشکلی رخ ندهد.

انتهای پیام/ح

حریق یک خودرو در پی روشن‌کردن پیک‌نیک

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.