سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید بیش از ۶۵۲ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری همدان

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: تاکنون بیش از ۶۵۲ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان افزود: ۱۵۷ هزار و ۵۹۳ نفر از مسافرانی که به همدان سفر کرده‌اند در هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مراکز اقامتی فرهنگیان، خانه مسافر‌ها و بوم گردی‌های استان همدان اقامت گرفته‌اند.

وی اظهار داشت: در روز هشتم فروردین ۷۲ هزار و ۷۴۵ نفر از مراکز تفریحی و گردشگری همدان دیدن کرده و ۱۱ هزار و ۲۱۹ نفر نیز در مراکز اقامتی حضور داشتند.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان عنوان کرد: همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی به کار گرفته شده و آمار‌های بازدید و اقامت نشان از موفقیت ما در جلب رضایت گردشگران دارد.

وی گفت: آماده سازی اقامتگاه‌های بوم گردی از فضا‌های زیبای همدان به شمار می‌روند، و یکی از زیباترین و جذاب‌ترین تاسیسات گردشگری استان در سال‌های اخیر است.

خاکسار اضافه کرد: همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی بکار گرفته شده و آمار‌های بازدید و اقامت نشان از موفقیت ما در جلب رضایت گردشگران دارد.

انتهای پیام/ د

بازدید مسافران از اماکن گردشگری همدان

برچسب ها: نوروز98 ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.