سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با بستن کمربند ایمنی، تلفات ناشی از تصادفات را به حداقل برسانیم

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از مسافران نوروزی خواست با با بستن کمربند ایمنی، تلفات ناشی از تصادفات را به حداقل برسانیم.

سرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در سال‌های اخیر فرهنگ استفاده از کمربند ایمنی گسترش یافته است، ولی به یاد داشته باشیم یکی از علل عمده مرگ و میر در تصادفات خونریزی‌های مغزی است که بستن کمربند ایمنی موثرترین عامل در جلوگیری از وارد آمدن ضربه به سر و خونریزی مغزی و در نتیجه مرگ و میر است.

رئیس پلیس راهور جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: بعضی افراد تصور می‌کنند که بستن یا نبستن کمربند، موضوعی شخصی است این در حالی است که اگر یک فرد در اثر سانحه مصدوم شود چندین ارگان و یا سازمان نظیر اورژانس، پلیس، راهداری، بیمه و ... را جهت رسیدگی به او درگیر و هزینه‌های مادی و معنوی زیادی را متوجه جامعه می‌کند.

وی تصریح کرد: عدم استفاده از کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان در هنگام رانندگی عواقب خطرناکی را به دنبال دارد، پس کلیه رانندگان قانون مدار باید جهت سلامتی خود و سرنشینان بستن کمربند ایمنی را جدی گرفته و قبل از حرکت کمربند ایمنی را ببندند.

سرهنگ ستوده خاطر نشان کرد: امید است اجرای دقیق قانون، برای معدود رانندگان خطر آفرین بازدارندگی لازم را فراهم و آرامش و سلامتی را برای جامعه به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ع

با بستن کمربند ایمنی، تلفات ناشی از تصادفات را به حداقل برسانیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.